5 Ocak 2010 Salı

Kariyer ve Yönetim Topluluğu Şeref Defteri

Sizleri Seviyorum Gençler! Size Güveniyorum...
Atatürkümüze Saygı Adına...

25 Ekim 2005
Zuhal K. KÖSELER
Yüksek Ressam
* * *


Trakya Üniversitesi, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Kariyer ve Yönetim Topluluğu;
Türkiyenin jeopolitik önemi ve bundan doğan sorunlar ile önlemlerine ilişkin konferansta gördüğüm çok sıcak ilgi ve konuya yönelik duyarlılığı her türlü takdirin üstünde tutuyorum.

Böyle bir onuru bana sağladıkları için bu güzide topluluğa içten teşekkürlerimi sunuyorum.


15 Aralık 2005
A. Hurşit TOLON
(E.) Orgeneral
* * *


Trakya Üniversitesi, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Kariyer ve Yönetim Topluluğu’nun tertiplediği sosyal etkinliklerde bulunmaktan son derece keyif alıyorum.
Kariyer ve Yönetim denilebilir ki, bu yıl faaliyetlerini en etkin ve verimli bir şekilde yürüten öğrenci topluluğumuz olarak bizlerin yüzünü güldürdü.

Gençlerimizle gurur duydum.

Eylemi ve söylemi bir olan Kariyer ve Yönetim Topluluğu elemanlarının Ata’ya ve Cumhuriyete layık olduğunu gördüm.


27 Aralık 2005, Edirne
Prof. Dr. Enver DURAN
Trakya Üniversitesi Rektörü
* * *


Kariyer ve Yönetim Topluluğu’nun Atatürk ilkeleri ışığında Türkiye’yi daha aydınlık yarınlara taşıma çabasını görmekten ve bizzat hissetmekten büyük mutluluk duydum.

Geleceğin lider Türkiye’si idealimizin bir parçası olarak Edirne’ye ve Trakya Üniversitesi’ne, aramıza hoşgeldiniz diyor, hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.


Tüm Türkiye Yeni Nesli adına teşekkürlerimle...


24 Şubat 2006
Kortay HIRAOĞLU
Yeni Nesil Derneği Genel Başkanı
* * *


Benim Yüzümü Güldüren Üniversitenize Sevgilerimle...


26 Nisan 2006
Şahan GÖKBAKAR
* * *


Bu güzelim üniversitesiye tiyatro oyunumla gelmeyi içten duygularımla istiyorum... Ne mutlu burdayım diyene...


26 Nisan 2006
Doğa RUTKAY
* * *


Trakya Üniversitesi’ne daha sık gelmemiz için artık çok daha fazla neden var. Misafirperverliğiniz ve birbirinden güzel sorularınızla çok farklı bir “Genç Bakış“ gerçekleştirdik.
Teşekkürler...


26 Nisan 2006
Abbas GÜÇLÜ
* * *


Trakya Üniversitesi, Kariyer ve Yönetim Topluluğu’nun davetlisi olarak  “Yılın En İyileri Ödül Töreni“ münasebeti ile Edirne’ye ikinci defa gelmemden ötürü mutluluk duyuyorum.


Genç arkadaşlarımıza girişimlerinden ve bana verdikleri ödülden dolayı teşekkür ediyorum.


23 Mayıs 2006
Süreyya SERDENGEÇTİ
T. Cumhuriyet Merkez Bankası Eski Başkanı
* * *


Trakya Üniversitesi, Kariyer ve Yönetim Topluluğu’nun “Yılın En İyileri Ödül Töreni“’nde buluştuk. Çağdaş bir topluluk...

Çağdaş bir üniversite...

Çağdaş ve Atatürkçü gençleri tanımaktan mutluluk duyduk...

Sevgilerimle...


23 Mayıs 2006
Dr. Alev COŞKUN
Cumhuriyet Gazetesi, Cumhuriyet Vakfı Bşk. Yrd.
* * *


Edirne’yi zaten çok seviyordum.

Ama bize layık gördüğünüz bu ödülü aldığım bugünden itibaren Edirne’nin benim hayatımda daha özel bir yeri olacak.

Trakya Üniversitesi’nin aydın ve Atatürkçü öğrencilerine çok çok teşekkür ediyorum.
Onur duyuyorum.
Saygılarımla....

23 Mayıs 2006
Osmantan ERKIR
* * *

Trakya Üniversitesi, Kariyer ve Yönetim Topluluğu’na ;

Başta bu anlamlı ödülü bana layık gördükleri ve bizi kırmayıp programımıza katıldıkları için sonsuz teşekkürü bir borç bilirim.

Ne mutlu sizin gibi gençlere sahibiz.


24 Mayıs 2006
Ebru GÜNDEŞ
* * *


Çok Değerli Trakya Üniversitesine Saygılarımızla!


Öncelikle bizi 2005 yılının “En İyi Pop-Rock Müzik Grubu“ ödülüne layık gören, yağmura rağmen eğlenceye ara vermeyen herkese ; Saygıdeğer Rektörümüz ve çok kıymetli öğrenci topluluğuna sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz...


26 Mayıs 2006
Grup Seksendört adına,
Tuna
* * *


Sevgili Arkadaşlar ;

Ödül Töreni saatinde aylar öncesinden belirlenmiş bir söyleşim olduğundan üzülerek gelemedim.
Onur veren ödülünüze teşşekkür ederim.
En kısa zamanda bir söyleşide buluşmak dileğiyle,
Sevgiler...


30 Mayıs 2006
Can DÜNDAR
* * *


Öncelikle nazik davetiniz için teşekkür ederim.
İşlerimin yoğunluğu nedeniyle davetinize icabet edemeyeceğimi üzülerek belirmek isterim. İlgi gösteren herkese tek tek teşekkür eder, saygılar sunarım.


30 Mayıs 2006
Hamza YERLİKAYA
* * *
.

Hiç yorum yok:

Son Konular

Son Yorumlar


" Görüp ahkâm-ı asrı münharif sıdk u selâmetten, Çekildik îzzet-û ikbâl ile bâb-ı hükûmetten !.. "