4 Ocak 2010 Pazartesi

Türkiye’nin Jeopolitik Konumu ve Milli Güvenlik Stratejisi


EŞ – BAŞKAN ALPER COŞKUNÇAY’IN
"(E.) ORGENERAL SAYIN HURŞİT TOLON'UN
TÜRKİYE'NİN JEOPOLİTİK KONUMU VE MİLLİ GÜVENLİK STRATEJİSİ
KONULU KONFERANSI" AÇIŞ KONUŞMASI

Sayın Komutanım,
Sayın Rektörüm,
Kıymetli Misafirlerimiz,
Sevgili Öğrenci Arkadaşlarım, ve Basınımızın Değerli Temsilcileri...

Konuşmama başlamadan önce, siz değerli konuklarımızın teşriflerinizden dolayı duyduğumuz fevkalade büyük mutluluğu dile getiriyor; sizleri şahsım ve topluluğum adına saygıyla selamlamaktan şeref duyduğumu ifade etmek istiyorum efendim.
Hoş geldiniz...


Değerli Konuklar;

Hayatın her safhasında başarılı olabilmek için çok iyi yetişmiş; Türkiye şartlarını kavramış ve kendini topluma kabul ettirmiş birer birey olabilmek hepimizin en büyük idealidir. Teknolojinin geliştiği; zamanla yarışın başladığı bir dönemde ülkemizde yatırımların hızla geliştirilerek istihdamın arttırılması ise elzemdir. Muhakkak ki en büyük yatırım çağımızın bilgi toplumunda genç beyinlerimize yapılacak olan yatırımdır. Şüphesiz bilgi toplumunda en büyük güç, bilgidir.

Bu bağlamda düşünen beyinlerin, istenilen vasıfta kariyer sahibi olarak, çalışma ortamının en uygun yerlerinde görevlendirilmesi için çok titiz bir çalışmanın ön hazırlığını yaparak alt yapısını hazırlamak, araştırıcı, yaratıcı, pro-aktif, üretken, sosyal bireyler olma yönünde, akademik yaşantımıza katma değer yaratmak üzere; Üniversitemiz, Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı, Kariyer ve Yönetim Topluluğu üyesi öğrenciler olarak bir araya gelmiş bulunmaktayız.

Ortaya koymakta olduğumuz faaliyetlerimizin ve gelecek yönelimlerimizin çerçevesini; Eşsiz Kahraman Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK’ün şu sözleriyle çerçevelendirmek mümkündür:

“ – Bütün dünya bilsin ki, bizim için iki yandaşlık vardır: Cumhuriyet yandaşlığı, düşünsel ve toplumsal devrim yandaşlığı... Bu noktada yeni Türkiye topluluğunda bir bireyi bunun dışında görmek istemiyorum.

Gençler!...

Benim gelecekteki emellerimi gerçekleştirmeyi üstlenen Gençler!

Bir gün memleketi sizin gibi beni anlamış bir gençliğe bırakacağımdan dolayı çok memnun ve mesudum.”

Bu bağlamda; Kariyer ve Yönetim Topluluğu olarak düzenlediğimiz “Türkiye’nin Jeopolitik Konumu ve Milli Güvenlik Stratejisi” konulu konferansa teşrifleriyle bizleri onurlandıran Emekli Orgeneral Sayın Hurşit TOLON Paşamıza ve organizasyonda emeği geçen herkese, yüksek huzurlarınızda teşekkürlerimi arz ediyor, saygılar sunuyorum.

.

Hiç yorum yok:

Son Konular

Son Yorumlar


" Görüp ahkâm-ı asrı münharif sıdk u selâmetten, Çekildik îzzet-û ikbâl ile bâb-ı hükûmetten !.. "